مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور، جمعه ۲۰ تیرماه با شرکت ۲۳۴۵ نفر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبریز برگزار شد.

برگزاری آزمون‌های استخدامی سه‌گانه توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، اکبر اسمعیلی در گفت‌وگو ، با بیان این‌که در آذربایجان شرقی ۲۳۴۵ نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند، گفت: این آزمون‌ها به‌صورت هم‌زمان با شرکت حدود ۴۸ هزار نفر در تمام مراکز استان‌ها و برخی شهرهای منتخب کشور برگزار شد.

وی افزود: حدود ۱۲۵ حوزه‌ی امتحانی در ۵۰ شهر کشور برای برگزاری آماده‌سازی شده و در استان آذربایجان شرقی نیز این آزمون به صورت متمرکز در شهر تبریز برگزار شد.

وی یادآور شد: این سه آزمون با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری، به‌صورت هم‌زمان در سطح کشور برگزار شد.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان تاکید کرد: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه‌ی داوطلبان الزامی بوده و با وجودی که در کارت ورود به جلسه الزام همراه داشتن ماسک به‌صراحت توضیح داده‌ شده، برای تمام داوطلبان ماسک و پد الکلی نیز تهیه ‌شد.

وی تشریح کرد: باجه‌های رفع نقص در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه فعالیت کرده و آزمون نیز از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه به‌صورت هم‌زمان برگزار شد و نتایج آن، نیمه‌ی دوم مرداد از طریق سامانه‌ www.hrtc.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

اسمعیلی بیان کرد: تکمیل فرم خوداظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله‌ مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکل و حضور هلال احمر استان جهت تب سنجی و ضدعفونی کردن دست آزمون دهندگان، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری آزمون بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی نیز در حاشیه آزمون از مشارکت ۹۸۶ نفر در آزمون استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک خبر داد و گفت: ۷۸۹ نفر از این تعداد مرد و ۱۹۷ نفر زن هستند.

محمد افخمی افزود: ‌بیشتر شرکت کنندگان در این آزمون فارغ‌التحصیلان رشته حقوق بوده و تعدادی از آن‌ها نیز فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون در نیمه دوم مردادماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.