سرمربی تیم علم و ادب تبریز اعلام کرد: با ۹ بازیکن تیم امید و ۲ بازیکن بزرگسال به مصاف تیم قشقایی شیراز رفتیم و با وجود شکست از بازیکنانم راضی هستم .

سرمربی تیم علم وادب تبریز: با بازیکنان امید به مصاف قشقایی شیراز رفتیم

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، رضا حدادی مقدم پس از شکست مقابل تیم قشقایی شیراز افزود: در نیم فصل لیگ ۹ بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و مجبور شدیم بازیکنان امید و جوانان به تیم اضافه کنیم .

وی اضافه کرد: دو هفته پیش هم هفت بازیکن ما کرونا گرفتند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و با همین بضاعت مجبوریم مسابقات را ادامه دهیم .

سرمربی تیم علم و ادب در مورد بازی با قشقایی شیراز هم گفت: در این دیدار چند بازیکن ما برای نخستین بار بود که در لیگ دسته یک بازی می کردند و با همین جوانان هم چند فرصت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و این برد با تیم قشقایی تبریک می گویم .

حدادی مقدم ادامه داد : تا پایان لیگ نیز پنج بازی دیگر داریم اما سعی می کنیم نتایج خوبی بگیرم اگر چه دیگر شانسی برای ماندن در لیگ دسته اول نداریم .

وی گفت: منتظر هستیم تا لیگ به پایان برسد و ببینیم مدیران تیم چه برنامه ای برای تیم دارند.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و علم و ادب تبریز شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت .

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک، ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌ سپید رود رشت در رده هفدهم است وخطر سقوط این تیم را تهدید می کند و علم و ادب تبریز هم به دسته دوم سقوط کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.