فرماندار ویژه مرند گفت: اداره بهزیستی شهرستان در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در افراد تحت پوشش از جمله سالمندان موفق عمل کرده است.

عملکرد بهزیستی مرند در مقابله با ویروس کرونا قابل قبول است

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا داود گرشاسبی در دیدار رئیس و کارکنان اداره بهزیستی مرند با وی با بیان اینکه خدمت در نهاد بهزیستی منشاء خیر برکت دنیوی و پاداش اخروی است، اظهار کرد: این اداره از آغاز تاسیس، زمینه ‌ساز خیر و برکات فراوانی برای اقشار محروم جامعه بخصوص مددجویان و معلولان بوده است.

وی افزود: بهزیستی یکی از نهادهای مهم رفاهی با دامنه فعالیت گسترده در حوزه اجتماعی است که نحوه عملکرد آن بر سلامت، رفاه و نشاط اجتماعی تأثیر مستقیم دارد.

فرماندار ویژه مرند ضمن اشاره به حیطه گسترده وظایف بهزیستی خاطرنشان کرد: حیطه وظایف سازمان بهزیستی زیاد بوده و در حوزه های مختلف از جمله مواد مخدر، آسیب های اجتماعی، کودکان خیابانی و بسیاری از موارد دیگر درگیر است.

وی اظهار داشت: اداره بهزیستی یک نهاد شخصیت ساز بوده و نجات و پیشگیری از مهمترین وظایف آن می باشد.

رییس بهزیستی مرند نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره در طول سال گذشته گفت: با توجه به مراقبت های انجام شده در ایام شیوع ویروس کرونا، فوتی ناشی از این بیماری در مراکز تحت نظارت بهزیستی وجود نداشته است.

حسین محمدزاده افزود: طی ماه‌های گذشته ۱۸ تن مرغ در میان مددجویان بهزیستی توزیع شده و به ۱۵ نفر نیز وام کرونای ۵۰ میلیون ریالی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: کمک‌های بلاعوض به تعدادی از افراد تحت پوشش و توزیع بسته های بهداشتی و غذایی نیز از دیگر اقدامات بهزیستی مرند در ایام گذشته می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.