فرماندار ویژه میانه با اشاره به شیوع کرونا نسبت به استیصال در مقابله با این ویروس هشدار داد و گفت: مبادا این استیصال به حوزه مواد مخدر تسری یافته و مبارزه با مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی آن کمرنگ شود.

فرماندار میانه نسبت به پیامدهای اجتماعی شیوع کرونا هشدار داد

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا محمدرضا مشایخی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اضافه کرد: باید با انجام امور پیشگیرانه آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد امکانات و تاسیساتی در حوزه زنان و همگانی و اجتماعی کردن آن با روش های عینی و عملی و استفاده از فضاهای مجازی به اطلاع رسانی و آگاه سازی های لازم بپردازیم.

وی در ادامه حساسیت بالا و دغدغه و هیجانی نمودن موضوع مواد مخدر و آسیبهای آن از سوی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را خواستار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به شیوع بیشتر اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد زنان یکی از موضوعات و چالشهای کشور است بر لزوم توجه و ارائه برنامه در حوزه اعتیاد زنان و آسیبهای اجتماعی ناشی از آن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه، اولویت ما در حوزه آسیبهای اجتماعی مواد مخدر است که تبعات منفی دیگری را به همراه دارد بر رعایت پروتکل های بهداشتی که از مسائل روز و تاثیرگذار امروز است در مرحله بعدی تاکید کرد.

مشایخی در ادامه بر آلودگی محیط دانشگاه ها و برخی موارد مدارس شهرستان اشاره کرد و مواظبت هر چه بیشتر از این قشر پویا، فعال و آینده ساز جامعه که در معرض خطر آلودگی هستند را خواستار شد.

فرماندار ویژه میانه با تقدیر از اقدامات انجام یافته در حوزه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و افزایش کشفیات در سایه همکاری مردم و تلاش و آگاهی پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی تاکید کرد: باید بیشتر از این ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر در تمام زمینه ها تلاش شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.