نماینده اهر و هریس در نطق میان دستور خود گفت: نمایندگان بر اساس وظیفه تقنینی باید قوانینی وضع کنند که مشکلات مردم و طبقات آسیب پذیر را برطرف کند.

نماینده اهر: وظیفه مجلس وضع قوانین برای حل مشکلات مردم است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، «احمد محرم زاده» در نطق میان دستور با تاکید بر لزوم چاره اندیشی برای معیشت مردم گفت: مقام معظم رهبری روز یکشنبه مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار عنوان کردند. مردم از نمایندگان انتظار دارند آنچه گفتنی است را باید بگویند و آنچه عمل کردنی است باید به آن عمل کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: بر اساس وظیفه تقنینی نمایندگان، باید قانونی وضع شود که گره از مشکلات مردم و طبقات آسیب پذیر باز کند. علاوه بر این در بخش نظارت هم اول باید برخود ناظر باشیم تا ناظر خوبی بر دیگران شویم.

نماینده مردم اهر و هریس در تذکری به رییس جمهور خواستار پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران از طریق بیمه تکمیلی دی شد و گفت: بیمه تکمیلی دی بیش از ۳سال است که هزینه درمانی ایثارگران را پرداخت نکرده است.

وی همچنین گفت: دولت باید وضعیت کارگزاران شرکتی ادارات را مشخص کند و در صورت امکان شرایط جذب آنها را فراهم کند.

محرم زاده در تذکر به وزیر آموزش و پرورش عدم اعمال مدرک دوم فرهنگیان را خلاف قانون سایر وزارتخانه‌ها خواند و اظهار داشت: اعمال مدرک دوم فرهنگیان حق مسلم آنها است و باید مشکل معلمان مدارس غیر انتفاعی، حق التدریسی‌ها و سربازمعلم مشخص شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در تذکر به وزیر ارتباطات از وجود تبعیض در دریافتی‌های این سازمان گلایه کرد.

لزوم تعیین تکلیف معادن طلا و مس در حوزه انتخابیه اهر، ایجاد نمایشگاه دائمی فرش و راه اندازی کارگاه گروهی فرش بافی، تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری اهر و لزوم بازگشایی دانشکده پرستاری اهر از محورهای تذکرات محرم زاده در نطق میان دستور وی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.