فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری جاعل حرفه‌ای اسکناس و اسناد و مدارک دولتی، کشف محموله الکل طبی و صنعتی قاچاق و جان باختن یک نفر بر اثر تصادف در این شهرستان خبرداد.

اخبار حوادث و انتظامی مراغه در هفته جاری

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان از فعالیت فردی در زمینه جعل اسناد و مدارک و اسکناس های تقلبی مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران مخفیگاه این جاعل حرفه ای را در یکی از محله های این شهرستان مراغه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، فعالیت او را تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار دادند.

اللهوردیان با اشاره به دستگیری جاعل در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه اضافه کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم لوازم چاپی و جعل اسناد شامل دستگاه پرینتر رنگی، یک دستگاه لپ تاب و نیز  سه میلیون تومان انواع اسکناس جعلی و تعدادی اسناد مدارک جعلی مختلف و دیگر تجهیزات جعل کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد افزود: شهروندان در هنگام دریافت چک پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند.

کشف بیش از ۳ هزار بطری الکل طبی و صنعتی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف ۳ هزار و ۷۰ بطری الکل طبی و صنعتی قاچاق در این شهرستان خبرداد.

اللهوردیان افزود: در راستای مبارزه و برخورد با محتکران و اخلال گران نظام تولید و عرضه اقلام پزشکی و بهداشتی،  ماموران انتظامی پاسگاه خداجو  در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون توقیف شده تعداد سه هزار و ۷۰ بطری الکل صنعتی و طبی قاچاق و فاقد مجوز کشف و این خودرو توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی بوده و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش دراین خصوص، به سامانه ۱۱۰ پلیس تماس اطلاع دهند.

برخورد ۲ موتورسیکلت در مراغه ۲ کشته و مجروح برجای گذاشت 

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از برخورد ۲ موتورسیکلت در این شهرستان خبرداد و گفت: براثر این سانحه یک نفر جان باخته و یک نفر دیگر مجروح شد.

سرهنگ رمضان الهوردیان افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک تصادف رانندگی در یکی از محورهای روستایی این شهرستان، ماموران انتظامی، پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ موتورسیکلت در مسیر محورهای مواصلاتی با هم برخورد کرده‌ و زمینه ساز این حادثه شده اند.

وی اضافه کرد: در این سانحه، یکی از راکبان موتورسیکلت‌ها به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته و راکب دیگر نیز  به دلیل مصدومیت شدید به بیمارستان انتقال یافت.

وی با تاکید بر رعایت موازین ایمنی و رانندگی توسط موتورسیلکت سواران افزود: رانندگان این وسایل نقلیه علاوه بر استفاده از  کلاه ایمنی با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در محورهای مواصلاتی رانندگی کرده تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.