نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، از موافقت وزیر راه و شهرسازی از تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای اتمام پروژه بزرگراه اهر - تبریز خبر داد و گفت: دو شیفته این پروژه توسط پیمانکار در حال ساخت بوده که امیدواریم به زودی این پروژه ملی نیز به اتمام برسد.

تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای اتمام پروژه بزرگراه اهر – تبریز

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، احمد محرم زاده در جلسه تاسیس مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان اهر، با بیان این‌که ۵۰ روستا در شهرستان‌های اهر و هریس فاقد راه دسترسی مناسب است، اظهار کرد: با قول مساعد وزیر راه و شهرسازی و اختصاص اعتبارات لازم، به‌زودی شاهد احداث راه دسترسی مناسب برای این روستاها خواهیم بود.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان تکمیل تقاطع غیر همسطح روبروی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر است که به دلیل مشکلات مالی نیمه کاره رها شده و امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم، شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه باشیم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه، ترکیب علم با صنعت، تولید و آمیختگی این دو با همدیگر را زمینه رشد اقتصادی و توسعه منطقه برشمرد و افزود: برای توسعه و پیشرفت دانشگاه‌ها و تسریع در روند ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور و حمایت از نخبگان از هیچ تلاشی در مجلس دریغ نخواهم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.