افزایش آمار جان باختگان ناشی از کرونا به ۱۲ نفر و مبتلایان به ۳۰۸ مورد/ روزانه ۶ تا ۸ مورد ابتلا جدید در سطح شهرستان هشترود

گزارش خبرنگار عصر آزادی از آخرین وضعیت کرونا در شهرستان هشترود

به گزارش خبرنگار عصر آزادی, رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا, با تاکید بر شدت افزایش صعودی بیماری کرونا در شهرستان, آمار مبتلایان را ۳۰۸نفر و تعداد جان باختگان ناشی از ویروس کووید ۱۹ را ۱۲ نفر اعلام کرد.

وی ترکیب جمعیتی از کل ۳۰۸ نفر مبتلا را , ۱۶۹ نفر زن و ۱۳۹ نفر مرد و با بیشترین ابتلا در رده سنی ۳۰ الی ۶۰ سال و با بیشترین ابتلا با میزان ۵۴ درصدی زنان خانه دار بیان نمود.

تاکنون ۱۷۶۳ مورد مراجعه با علائم بیماری داشته ایم که ۱۵۶۷ مورد سرپایی و ۱۹۶ مورد بستری بوده است و در حال حاضر ۱۲ نفر بر اثر ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند که ۲ نفر از آنها در وضعیت شدید بیماری قرار دارند.

در حال حاضر علیرغم سخت گیری در انجام نمونه گیری نسبت به قبل, روزانه با ۶ تا ۸ مورد ابتلا در سطح شهرستان روبرو هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود خاطرنشان کرد طبق دستور دادستانی استان برگزاری مراسمات ممنوع است و خوشبختانه با کاهش موارد برگزاری مراسم هستیم, اما همچنان با موارد اندکی از بی تفاوتی در این زمینه مواجه هستیم که باید به صفر برسد.

دکتر بابایی در پایان از مواردی چون اصرار بی مورد برخی از افراد بر انجام تست از آنها, پنهان کاری برخی از افراد مبتلا و عدم رعایت قانون ۱۴ روزه قرنطینه از سوی آنها, شرایط نامناسب و ناهماهنگ دفن متوفی انتقاد کرد.

#ماسک_ووراق?

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.