رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از اقدام خیرخواهانه خانواده یک شهید در آزادی زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.

اقدام خیرخواهانه خانواده یک شهید در آزادی زندانی جرائم غیرعمد

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از مهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در گفت و گو  گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره در صف اول اقدامات خیرخواهانه قرار داشته و در جهت تأمین رفاه و آسایش مردم عزیز کشورمان پیش‌قدم هستند.

احمد ابراهیمی افزود: در اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خانواده شهید «عباس احمدی اصل»، یکی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.

ابراهیمی گفت: خانواده شهید احمدی اصل با پرداخت بدهی یک نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، موجبات آزادی وی را فراهم آورد.

وی افزود: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌تبع آن نهادینه شدن ایثار اجتماعی، شاهد افزایش بیش‌ازپیش اقدامات ایثارگرایانه خواهیم بود.

گفتنی است، مادر شهید «عباس احمدی اصل» چندی پیش به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و وراث این مرحومه در اقدامی خداپسندانه نسبت به پرداخت بدهی یک نفر از زندانیان و تأمین مخارج زندگی وی به مدت پنج ماه اقدام کردند.

یادآور می‌شود، شهید «عباس احمدی اصل» متولد ۱۳۴۳ در شهرستان اهر بوده و در ۳۰ اسفند ۱۳۶۶ در منطقه سرپل ذهاب به فیض شهادت نائل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.