مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ارتقای تاب‌آوری فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در مدیریت بحران ایفا می‌کند.

ارتقای تاب‌آوری فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در مدیریت بحران دارد

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، محمد محمدپور، در نشست با تعدادی از هنرمندان حوزه تئاتر آذربایجان شرقی افزود: شیوع ویروس کرونا تاثیرات فراوانی در جامعه ایجاد کرده و تمام بخش‌ها به ویژه بخش فرهنگ و هنر از این بحران آسیب های جدید دیده اند.

وی با بیان اینکه نخبگان و فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه تئاتر باید راهکارهایی را برای برون رفت از رکود در حوزه فرهنگ و هنر ارائه دهند، اظهار داشت: حوزه تئاتر از پتانسیل بالا و چشمگیری برخوردار بوده و می‌توان با بهره‌گیری از این پتاسیل‌ها متناسب با شرایط روز، اوضاع معیشتی هنرمندان را بهبود بخشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: جامعه‌ هنری باید خود را با این رویکردهای جدید که محدود به ایران هم نیست هماهنگ کرده و خود را با شرایط روز تطبیق دهد و تاب آوری این حوزه باید ارتقاء ‌یابد.

محمدپور، خواستار ارایه شیوه‌های نو و شناسایی زمینه‌های کاری موثر توسط فعالان حوزه‌ِ تئاتر در دوران شیوع کروناو پساکرونا شد و ادامه داد: امید است با دوراندیشی و همدلی و همت دوچندان، روزها و شرایط بهتر و مطلوب‌تری برای تئاتر استان رقم بخورد.

در این نشست تعدادی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر استان دیدگاههای خود را در رابطه با برون رفت از رکود کسب و کارهای فرهنگی و هنری ارایه کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.