مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ناوگان اتوبوسرانی تبریز با استفاده از نانو ذرات کوانتوم ضدعفونی می‌شود.

ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تبریز با استفاده از نانو ذرات کوانتوم

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، ایمان غنی زاده اظهار کرد: باتوجه به شیوع بالای ویروس کرونا در روزهای اخیر اهتمام ویژه و مستمری جهت ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در حال انجام بوده و در این راستا استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده نانو ذرات کوانتوم جهت ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری سازمان پارک علم و فناوری استان آغاز شده است.

وی افزود: این دستگاه بر اساس ماده ضدعفونی کننده غیرالکلی و بر پایه نانو ذرات کوانتوم در مدت سه دقیقه قادر به ضد عفونی کردن کابین اتوبوس‌ها است و با استفاده از این روش در مدت زمان کوتاهی تمامی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی می‌شود.

وی، ارسال روزانه پیامک به رانندگان بخش دولتی و خصوصی برای آگاهی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم مسافرگیری به صورت سرپائی، نصب تراکت‌های الزامی بودن استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس‌ها، ضدعفونی مستمر ایستگاه‌های اتوبوس، توزیع مستمر ماسک با قیمت مصوب دولتی در باجه‌های شارژ و فروش کارت بلیط را از جمله اقدامات دیگر اتوبوسرانی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، غنی‌زاده در پایان از شهروندان درخواست کرد جهت حفظ سلامتی خود و همشهریان عزیز هنگام سوار شدن به اتوبوس حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله فیزیکی را نیز رعایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.