دانشجویان سال آخر پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با لباس گان به خیابان رفته و با برگزاری راهپیمایی تحت عنوان کمپین "کروما" به مردم برای استفاده از ماسک تذکر دادند.

راهپیمایی دانشجویان سال آخر پزشکی و پرستاری تبریز با لباس مخصوص مدافعان سلامت

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا، این دانشجویان، عصر چهارشنبه، یکم مرداد ماه با پوشیدن لباس مخصوص مدافعان سلامت فعال در خط مقدم مبارزه با کرونا (گان) از سختی‌های تحمل پوشیدن این لباس به مدت پنج ماه با شهروندان به خصوص شهروندانی که ماسک نداشتند، صحبت کرده و از آن‌ها خواستند تا برای حفظ سلامتی خود، خانواده‌ و شهروندان از ماسک استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، این دانشجویان با در دست داشتن تصاویر شهدای مدافع سلامت و نوشته‌هایی همچون “نفس کادر درمان قطع می‌شود، تا نفس ما قطع نشود”، ” “حواسمان به کادر درمان هم باشد” و “همه همراهیم بعضی‌ها همراه‌ترند” و “#‌مراقب‌_هم_باشیم” و تشکیل حلقه در پیاده راه شهریار منطقه ولیعصر (عج) تبریز، فشارهای تحمیل شده به کادر بهداشت و درمان پس از شیوع کرونا را بازگو کردند.

این برنامه به همت دانشجویان فعال در همتا یاران سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری سازمان مردم نهاد امید سازان راه سلامت، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان با محوریت آموزش اصول بهداشتی و تاکید بر استفاده از ماسک توسط اصناف عموم مردم برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.