الزام تکمیل فرم خود اظهاری برای داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور دکتری

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سازمان سنجش کشور امروز از آغاز فرایند خود اظهاری داوطلبان کنکور دکتری که به بیماری کرونا مبتلا هستند  خبر داد.

 بر اساس گزارش عصر آزادی آنلاین، سخنگوی سازمان سنجش کشور از داو طلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۸ تیرماه به صورت قطعی تایید شده است خواست تا فرم خوداظهاری را در سایت این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org که  از امروز جمعه 3 مرداد ماه فعال شده است، تکمیل کنند. مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات فردا شنبه چهارم مردادماه به پایان می رسد و بعد از پایان این زمان امکان تغییر درخواست وجود ندارد.

به گفته زرین آمیزی داوطلبان می توانند بعد از تکمیل فرم، گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا  از قبیل تاییدیه بیمارستان، نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را بارگذاری کنند.

  وی اظهار داشته است که داوطلبانی که بیماری آنها تایید شود  بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ روز دوشنبه ۶ مردادماه در سایت این سازمان قابل دسترس خواهد بود  و در روز پنجشنبه ۹ تیرماه  آزمون دکتری با رقابت بیش از ۱۹۷ هزار داوطلب برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.