نشست خبری دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان البرز با اصحاب رسانه دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان البرز گفت: این موسسه که در 18 نقطه و شهر استان البرز فعالیت دارد برنامه‌های متعددی را برای عید غدیر خم در استان البرز در نظر گرفته است.

عصر آزادی آنلاین حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی فتحی، دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه برنامه ریزی برای عید غدیر انجام شده است، گفت: بزرگداشت مسئله غدیر از جمله مباحث قابل اهمیت در حوزه دینی و فرهنگی است.

حجت الاسلام و المسلمین فتحی با اشاره به فعالیت 5 ساله بنیاد غدیر در البرز، بیان کرد: هدف از راه اندازی این موسسه ترویج فرهنگ غدیر است.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان البرز اظهار کرد: 13 شهر و منطقه در استان البرز در این راستا فعالیت می‌کنند، همچنین طی یک سال گذشته زمینه‌های علمی، پژوهشی و اجتماعی در این حوزه انجام شده است.

این مسؤول فرهنگی با اشاره به اینکه راه اندازی مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و پیامکی با سه عنوان ماه ولایت با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص غدیر و ولایت برای عموم مردم، گل های علوی ویژه کودکان، مسابقه معراج با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

وی از جمله دیگر برنامه‌های بنیاد غدیر استان البرز در خصوص مدیحه سرایی مداحان عصمت و طهارت در قالب کاروان‌های شادی در عید غدیر برشمرد و ادامه داد: ویزیت رایگان به کمک مراکز نیکوکاری، تهیه و توضیح ده هزار بسته آذین بندی، اهدای شکلات به همراه یک حکمت از نهج البلاغه، پخش محتوای غدیری با کلیپ و صوت با کمک بخش رسانه ای در فضای مجازی، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند و تکریم سادات در محلات و ادارات و نهادها، توزیع یه هزار بسته بهداشتی، بیش از 50هزار طبخ غذا توسط پایگاه‌های بسیج برای نیازمندان، برگزاری ایستگاه‌های سلامت توسط هیأت‌های مذهبی در قالب طرح احسان از دیگر برنامه های این مجموعه است.

وی اجرای طرح احسان علوی را از جمله مهمترین برنامه های این مجموعه در قالب طرح کشوری و در سه مرحله با حمایت و تایید امام جمعه کرج عنوان کرد و گفت: ده هزار بسته معیشتی حداقل در بین خانواده‌های نیازمند به همراه بسته های بهداشتی توزیع می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.