معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی، برنامه‌های این نهاد برای عید سعید قربان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های کمیته امداد آذربایجان شرقی برای عید قربان

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا، یونس فاتح با بیان این‌که عید سعید قربان فرصت مغتنمی برای جمع آوری نذورات خیران و نیکوکاران است، اظهار کرد: کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردم در امر پسندیده ذبح قربانی است تا کمک معیشتی قابل توجهی به خانواده‌های نیازمند شود.

وی گفت: طرح‌های ذبح نیابتی، پویش هر کارمند یک سهم و ایجاد اکیپ سیار ذبح در محل جهت جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان پیش بینی شده است.

وی با توصیه به استفاده از روش‌های الکترونیکی برای پرداخت‌ نذورات نقدی، افزود: کد دستوری #041*8877* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ برای این منظور اختصاص یافته است.

فاتح خاطر نشان کرد: در عید قربان، نیازمندان چشم انتظار مهربانی شما هستند و مردم نیک اندیش استان می‌توانند با هر مبلغ و هر میزان کمک در این امر خیر سهیم شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: این طرح در راستای مرحله دوم رزمایش ایران همدل در آستانه عید سعید قربان آغاز می‌شود.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی افزود: در مرحله اول این رزمایش با همت مردم و همراهی مسئولان استان ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.