موفقیت انجام جهاد دانشگاهی به شعار « تا جان در بدن دارم از نخبه ها حمایت خواهم کرد»

چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی

عصر آزادی آنلاین ، حجت الاسلام رسول برگی با اشاره به 16 مرداد ماه، چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد یک لفظ مقدس است و تفاوتی هم ندارد جهاد در کدام عرصه باشد، ممکن است جهاد فیزیکی در ابعاد مختلف باشد و یا جهاد در عرصه های علمی انجام شود.

وی ادامه داد: تقدس جهاد علمی به مراتب بیشتر است و حتی جهاد فیزیکی وابسته به جهاد علمی است و هرچقدر علم، شناخت و معرفت ما بیشتر باشد، می توانیم گام های بیشتر و رو به جلوتری برداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از موالید خوش قدم، خوش یُمن و با برکت انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: جهاد و کار جهادی برکت می آورد و همانطور که حضرت علی(ع) فرموده اند که یکی از درهای بهشت، باب الجهاد است، اعتقاد من هم این است که یکی از راه های درک بهشت حقیقی برای انسان ها، جهاد و کار جهادی مخصوصا جهاد علمی است و جهاد دانشگاهی عاملی برای سوق دادن دانشگاه به سمت بهشت حقیقی و آرمان بشریت است.

شایان ذکر است جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی توانسته است زمینه و بستر را برای فعالیت جوانان نخبه فراهم آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از موالید خوش یمن و با برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رسول برگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به 16 مرداد ماه، چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد یک لفظ مقدس است و تفاوتی هم ندارد جهاد در کدام عرصه باشد، ممکن است جهاد فیزیکی  در ابعاد مختلف باشد و یا جهاد در عرصه های علمی انجام شود.
وی ادامه داد: تقدس جهاد علمی به مراتب بیشتر است و حتی جهاد فیزیکی وابسته به جهاد علمی است و هرچقدر علم، شناخت و معرفت ما بیشتر باشد، می توانیم گام های بیشتر و رو به جلوتری برداریم.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از موالید خوش قدم، خوش یُمن و با برکت انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: جهاد و کار جهادی برکت می آورد و همانطور که حضرت علی(ع) فرموده اند که یکی از درهای بهشت، باب الجهاد است، اعتقاد من هم این است که یکی از راه های درک بهشت حقیقی برای انسان ها، جهاد و کار جهادی مخصوصا جهاد علمی است و جهاد دانشگاهی عاملی برای سوق دادن دانشگاه به سمت بهشت حقیقی و آرمان بشریت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی توانسته با تبعیت از منویات رهبر انقلاب و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه « تا جان در بدن دارم از نخبه ها حمایت خواهم کرد»، در این مسیر نیز مأموریت های خود را با موفقیت انجام دهد و زمینه و بستر را برای فعالیت جوانان نخبه در عرصه های مختلف علمی فراهم آورد.
انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.