مسئولیت بانک ها در افزایش سهم آذربایجان شرقی از تسهیلات رونق تولید

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی از تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  بر مسئولیت سنگین بانک‌ها در زمینه حمایت از تولید و توسعه واحد‌های صنعتی  در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی و خصوصی خبر می دهد.

علی جهانگیری در این جلسه از مدیران استانی خواست برای افزایش سهم استان از تسهیلات رونق تولید و پرداخت به موقع تسهیلات رونق تولید باید تلاش بیشتری کنند و امکان بهره مندی بیشتر استان از تسهیلات تولید و امکان استفاده بدون محدودیت از اعتبارات شناور را فراهم کنند.

وی  با اشاره به نام گذاری امسال به نام «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از صنایع برای شکوفایی اقتصادی، اصلی‌ترین وظیفه دولتمردان و فعالان بخش خصوصی است.

 جهانگیری با پر اهمیت قلمداد نمودن  همراهی و همدلی بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی  به عنوان  ضامن رفع مشکلات و کاهش مسائلی مانند بروکراسی از برگزاری جلسه مشترک مدیران عامل بانک‌ها و تعدادی از فعالان بخش خصوصی با استاندار آذربایجان شرقی  در روزهای آینده خبر داد و گفت : مدیران استانی بانک ها، پاسخگوی عملکرد خود در زمینه جهش تولید خواهند شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری در این جلسه پرونده چندین شرکت متقاضی دریافت تسهیلات در قالب رونق تولید بررسی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.