مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: پس از پیگیری های فراوان به تازگی موانع درآمدی این بیمارستان برداشته شده و به زودی کلینیک مجازی بیمارستان امام خمینی (ره) راه اندازی می شود.

کلینیک مجازی بیمارستان امام خمینی (ره) راه اندازی می شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دکتر مهدی خسروی در نشست با خبرنگاران گفت: در آبان ماه سال گذشته طی مزایده ای بیمارستان امام خمینی (ره ) کرج با ۳۱۵ نفر کارمند و پزشک به بخش خصوصی واگذار شد.

این مسئول اظهارداشت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) که دهه ۷۰ در مرکز شهر کرج ساخته شده، سهامداران اصلی آن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمان همیاری شهرداری های استان البرز بودند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان از حدود سه سال قبل از واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکلات درآمدی شده بود افزود: با اینکه بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شده بود اما تعرفه های درمانی آن همچنان نیمه دولتی ماند که به لحاظ درآمدی مشکل ایجاد کرد و می بایست خصوصی می شد.

خسروی بیان کرد: سرانجام پس از پیگیری های فراوان از ۲۶ روز پیش تعرفه های درمانی این بیمارستان از نیمه دولتی به خصوصی تبدیل شده که گام مهمی برای رفع مشکلات درآمدی بیمارستان به شمار می رود.

وی افزود: پذیرش بیمار برای مقطع زمانی در این بیمارستان متوقف شد اما اکنون در تمام بخش ها  بیمار پذیرش می شود.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) کرج یادآور شد: اکنون بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به صورت کامل و صددرصد آماده پذیرش بیمار در بخش های اورژانس، درمانگاه و تمام بخش های تخصصی است.

خسروی با بیان اینکه هیچ کدام از کارکنان این بیمارستان پس از خصوصی سازی آن تعدیل نشده هر چند برخی کارکنان به صلاحدید خود تسویه حساب کردند، تاکید کرد: اکنون ۱۰ هزار ساعت اضافه کاری برای کارکنان این بیمارستان تعیین شده و مشکلی به لحاظ پرداخت حقوق آنان وجود ندارد.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره ) کرج تاکید کرد که هر چند بیمارستان برای مقطعی دچار مشکل درآمدی شد اما هیچ تصمیمی برای تعدیل نیروی انسانی آن گرفته نشد.

وی بیان داشت: مدت ۱۰ ماه طول کشید تا مشکلات اداری و موانع کاری این بیمارستان از دولتی به خصوصی سازی برطرف شود.

وی ادامه داد: اکنون این بیمارستان دارای ۶ اتاق عمل جنزال پیشرفته است.ماه گذشته ۸۹ عمل جراحی ، ۳۳ زایمان ، ۹ عمل جراحی ارتوپدی در این بیمارستان انجام گرفت و امروز نیز بخش قلب بیمارستان امام خمینی (ره ) کرج راه اندازی شد.

خسروی گفت: برخی علیه بیمارستان فضاسازی می کنند به طور مثال  روسای بیمه های تکمیلی هنوز باور ندارند که تعرفه های این بیمارستان خصوصی شده است.

وی بیان داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) با وجود مشکلات خاص خود در ماه های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ اقدام به پذیرش و درمان بیماران کرونایی کرد و اکنون نیز آمادگی پذیرش بیمار در این بخش را دارد.

بیمارستان امام خمینی کرج آماده توریسم درمانی

مدیربیمارستان امام خمینی (ره) کرج بیان داشت: این بیمارستان طی قراردادی با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان هاب سلامت مطرح شده که استانداردهایی برای این بیمارستان تعریف شده تا در بحث گردشگری سلامت اقداماتی صورت بگیرد.

خسروی گفت: در بحث تست رایگان و غربالگری سلامت برای خانواده های معظم شهدا شامل پدران، مادران و همسران شهدا در این بیمارستان درحال انجام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.