تقدیر از مدیر كل منابع طبيعي و آبخيزداري در شورای حفاظت از اراضی ملی استان البرز

به گزارش عصر آزادی آنلاین ، در‌جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و تغيير كاربري اراضي استان به ریاست دكتر درويش پور معاون هماهنگي و امور عمراني استانداري در محل سالن جلسات شهداي دولت در استانداري البرز برگزار گرديد .

درويش پوردر این جلسه گفت : انتقال منابع طبیعی پایدار به نسل‌های آینده از مهم‌ترین وظایف جامعه است و همه ما در این راستا با توجه به جایگاهی که داریم مسئول هستیم.

ايشان ضمن تأکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاههای اجرایی برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف اراضی ملی افزود: باید دستگاههایی چون محیط زیست، راه و شهرسازی،منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی و امور آب در تعاملی سازنده با تخلفات مقابله کرده و با اطلاع رسانی دقیق و بهنگام از بروز تخلفات جدید به طور جدی جلوگیری کنند.

دكتر فرضي مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان نيز ضمن ارائه گزارش مبسوطي از اقدامات شاخص اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري البرز در اجراي تبصره يك ماده 55 و همچنين اقدامات موثر در كاهش حريق در سالجاري افزود: موضوع حفاظت از اراضی ملی نیازمند توجه و حساسیت بیشتر است و می طلبد ادارت عضو شورا در این خصوص با ملاک قرار دادن قانون ، عمل کنند.

وی تصریح کرد : موضوع شوم زمين خواري از مصاديق بارز دست درازي به انفال مي باشد كه در اين راستا از حمايت هاي مستمر و بي دريغ دستگاه قضايي استان از مجموعه منابع طبيعي و آبخيزداري در برخورد و مقابله با زمين خواران تشكر نمود.

در انتهاي اين جلسه درويش پور با اعلام اينكه عملكرد دستگاه هاي استان در زمينه حفاظت از اراضي و مقابله با تصرفات غير قانوني و جلوگيري از تغيير كاربري اراضي استان كاملا دقيق بررسي و ارزيابي شده ،افزود در بين دستگاه هاي شوراي حفاظت از اراضي ، منابع طبيعي و آبخيزداري استان رتبه اول را كسب نموده و در همين راستا با اهداء لوح تقدير به مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان بابت اين عملكرد شاخص از دکتر فرضی و عملکرد مجموعه تقدير و تشكر نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.