دیدار سرکنسول ایران در استانبول با مسئولان اتاق بازرگانی بورسا؛ فعالیت 50 شرکت سرمایه‌ گذاران ایرانی در بورسا

 عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: سرکنسول ایران در استانبول با رئیس اتاق بازرگانی و صنعت بورسای ترکیه دیدار نموده و پیرامون گسترش همکاری‌های دوجانبه به گفتگو پرداخت.
“جواد معبودی فر” در راس هیئتی بلندپایه با “جونید شنر” معاون هيئت مدیره اتاق بازرگانی و صنعت بورسا و اعضای آن در راستای تقویت و افزایش سطح همکاری‌های بین دو کشور دیدار و گفتگو کرد.
معبودی‌فر با بیان اینکه هدف از این دیدار بر قراری روابط جدید و گسترش سطح همکاری‌های بین دو کشور است گفت: هدف از این دیدار، تصمیم به برگزاری همایش بزرگی با حضور کارآفرینان و بازرگانان دو کشور در روزهای آینده می باشد.

معاون هيئت مدیره اتاق بازرگانی و صنعت بورسا با اشاره به فعالیت 50 شرکت متعلق به سرمایه‌ گذاران ایرانی در این شهر گفت: حدود 738 شرکت بورسایی نیز به ایران صادرات انجام می‌دهند.
جونید شنر با ذکر این نکته که در سال 2019 بیش از 63.9 میلیون دلار از صادرات به این کشور صورت گرفت افزود: حدود 18.2 میلیون دلار واردات نیز از ایران انجام شده است که به همین دلیل، ایران برای ما یکی از بازارهای مهم محسوب می گردد.
وی از برگزاری برنامه های متعدد اتاق بازرگانی و صنعت بورسا در عرصه‌های پوشاک نوزاد و کودک، مواد شیمیایی و منسوجات در سطح ایران سخن به میان آورد و تاکید کرد: شرکت‌های مهم در این زمینه با همتایان ایرانی خود رابطه برقرار کرده اند و ما نیز کماکان برای گسترش روابط تجاری با کشور دوست و برادر ایران اعلام حمایت می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.