تراکتورسازی واگذار نمی شود

زنوزی: در تلاش برای کسب سهمیه آسیا هستیم

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور تبریز  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش تیم برای کسب سهمیه آسیایی در بازی های باقی مانده لیگ برتر، جشن 50 سالگی تراکنور را به هواداران تبریک گفت.

زنوزی با  بیان عدم موفقیت کسب سهمه آسیا در دو سال گذشته به دلیل برخی اتفاقات سهوی یا عمدی اظهار داشت:.وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد من هم به اندازه هواداران ناراحت می شوم  و در تلاش برای اصلاحاتی در  راه رفع اشتباهات هستیم.

وی افزود:  خیلی شفاف می‌گویم اشتباهاتی که خود من در انتخاب‌هایم و یا در برخی مسائل داشتم، باعث این اتفاق شد و بیشترین ضرر را نیز خود من کردم. اهدافی که برای باشگاه تعریف کرده بودم، در این دو سال نرسیدم و نتوانستم هواداران عزیز را به شارژ روحی که مد نظرم بود، برسانم و به وظیفه خودم جامه عمل بپوشانم.

مالک باشگاه تراکتوراضافه کرد: بخاطر مردم عزیز و خوشحالی آنان از جیب شخصی هزینه می‌کنم، اما برخی اشتباهاتی رخ داده و قرار نیست روی این اشتباهات چشم‌پوشی کنیم؛ معتقدم کسانی که اشتباهات خود را گردن دیگران می‌اندازند، هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند و من هم از اشتباهات بزرگی که رخ داده شانه خالی نمی‌کنم؛ در این بین، اشتباهات ریزی هم رخ داده و برخی‌ها همچون بعضی کانال‌ها، غیرمسئولانه برای تیم حاشیه ایجاد کرده‌اند.

تعداد محدودی از رسانه‌های پایتخت‌نشین، تعصب زیادی روی تیم‌های تهرانی دارند و جوسازی‌های زیادی علیه تیم‌های شهرستانی، به خصوص تراکتور ایجاد می‌کنند، از هواداران خواهش می‌کنیم که به هیچ‌وجه وارد حاشیه نشوند و خودشان با افرادی که ایجاد حاشیه می‌کنند، مقابله کنند.

می خواهیم تراکتورسازی راینده وارد بورس کنیم

مالک باشگاه تراکتور همچنین  از تصمیم این باشگاه برای ورود  تراکتور به بورس در سال آینده خبر داد و هدف از آن را مشارکت هواداران در سهام این باشگاه و تقویت  هواداران تراکتور  اعلام نمود وگفت: اگر حاشیه‌ها اجازه دهد، یک تیم خوب در شأن هواداران خواهیم بست.

وی همچنین در خصوص آسیب شناسی جذب بازیکنان داخلی و خارجی گفتت :خوشبختانه می‌توانم این موضوع را بیان کنم که در باشگاه تراکتور، هیچ بازیکن بی‌کیفیت خارجی جذب نکردیم و مشکل اینجاست که نتوانستیم از کیفیت اصلی آن بازیکنان در ایران بهره ببریم؛  این ۲ بحث کاملاً متفاوتی است و برخی‌ها بدون در نظر گرفتن این موضوعات، در صفحات مجازی جوسازی می‌کنند و اصلاً اینگونه نیست که دلال‌ها سر ما کلاه گذاشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتورسازی خصوصی است، گفت: بخش خصوصی هستم و وابستگی به هیچ ارگان یا سازمانی ندارم، من کشورم ایران را دوست دارم و انسان میهن‌پرستی هستم و عرق خاصی به منطقه و زبان خودم دارم.

باشگاه تراکتورسازی واگذار نمی شود

زنوزی گفت:  هرچند که شاید خود من یکی دو بار این بحث را مطرح کرده‌ بودم اما اکنون  علیرغم جوسازی های برخی از  آقایان،  به خاطر ارادت خاصی که به هواداران این باشگاه بزرگ و زحمات آنان دارم،  سفت و محکم تر از قبل پای باشگاه ایستاده‌ام و از آن حمایت می‌کنم و  امیدوارم به هدفی که برای هواداران و باشگاه تعریف شده است، برسیم.

شایان ذکر استَ تراکتور به عنوان یکی از تیم های مدعی و پرطرفدار فوتبال کشورمان در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور جای دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.