جابجایی اخیر فرمانداران در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم آذربایجان شرقی است

به گزارش عصر آزادی آنلاین،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سیاست وزارت کشور، انتخاب فرمانداران از میان همکاران زبده و متخصص این وزارتخانه است، افزود: جابجایی تعدادی از فرمانداران استان در هفته‌های اخیر بر اساس ارزیابی‌های مشخص و با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، آشنایی و تسلط همکاران وزارت کشور بر قوانین و مقررات و نحوه اداره امور اجرایی را موجب تسهیل و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و اداره امور شهرستان‌ها قلمداد نمود. 

 

علیار راستگو بازنشسته شدن برخی از فرمانداران استان و یا اتمام  دوره چهار ساله برخی از آنها افزود: ازفرمانداران موفق شهرستان‌ها در دیگر شهرها بویژه شهرهای بزرگ استفاده شده است.

وی همچنین  تغییرات مدیریتی را  لازمه انگیزش کارکنان، پیشرفت دستگاه‌های اجرایی و انتقال تجربه های موفق و هم‌افزایی عنوان نمود و گفت: با توجه به شرایط خاص کشور از هر فرصت و امکانی برای خدمت به مردم و کاستن از مشکلات آنها استفاده شده است

راستگو  استفاده بهتر از ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی در شرایط خاص فعلی برای تقویت روند توسعه استان موثر دانست.

در روزهای گذشته فرمانداران اهر و کلیبر و پیش از آن نیز فرمانداران مراغه، ملکان، ورزقان، چاراویماق، سراب، آذرشهر و بستان آباد از سوی استانداری آذربایجان شرقی جابجا شده اند که با انتقاداتی در فضای مجازی روبرو شده است.  

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.