رئیس دانشگاه پیام نور هشترود: داوطلبان کنکور از تامین همه موارد بهداشتی در این شهرستان، اطمینان خاطر داشته باشند

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس دانشگاه پیام نور  هشترود به عنوان نماینده سازمان سنجش در خصوص برگزاری کنکور در هشترود، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران  با بیان این مهم که  در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی تمام تمهیدات لازم صورت گرفته است از داوطلبان کنکور در این شهرستان خواست که کوچکترین و اضطرابی در  این زمینه نداشته باشند.

 شیرازی با تشریح وضعیت رعایت فاصله گذاری صندلی های داوطلبان با فاصله دومتری و برقراری صندلی ها تنها در فضاهای بزرگ با تهویه مناسب، ضدعفونی کامل محل های آزمون به بهترین شکل ممکن، تامین صندلی های راحت و استاندارد  با توجه به مدت زمان  آزمون  به داوطلبان اطمینان خاطر داد که هرگونه احساس مشکل در هر زمینه ای را بلافاصله به  همکاران اجرایی خبر دهند تا اقدامات سریع انجام گیرد.

 وی با تاکید بر اینکه برای داوطلبان احتمالی کرونا محل و مکان مجزایی  در همان حوزه های آزمون در نظر گرفته شده است و اگر داوطلبی در فرم خود اظهاری خود ابتلا به کرونا را اذعان کند  صرفا به معنی این است که سهولت مورد نیاز برای این دسته از داوطلبان در نظرگرفته شود  و درصد احتمال شیوع وجود نداشته باشد و غیر از این هدف دیگری وجود ندارد و جای هیچگونه نگرانی برای این داوطلبان  در خصوص اخذ آزمون .نیز وجود ندارد.

رئیس دانشگاه پیام نور  از داوطلبان خواست تا روز پیش از ازمون از حضور در  تجمعات بپرهیزند و حدالمقدور از منزل بیرون نروند تا احتمال واگیری قبل از آزمون وجود نداشته باشد و هنگام ورود درجلسه حتما ماسک بزنند و از ماسک های موجود در پدهای بهداشتی تهیه شده از سوی ما  نیز به هنگام تعویض ماسک های خود استفاده نمایند.

 این مقام مسئول افزود: علیرغم اینکه بسته های تغذیه برای داوطلبان تهیه شده است لیکن در بهتربن حالت با خود بسته های شخصی تغذیه به همراه داشته باشند تا در صورت حساسیت، اضطرابی در این زمینه نیز به خود راه ندهند.

 شیرازی تاکید کرد امسال با هر سال متفاوت است و ما به داوطلبان نمی توانیم اجازه دهیم که از وسایل شخصی مانند پاک کن و تراش و … استفاده نمایند، لذا داوطلبان حتما به این مهم توجه داشته باشند  با توجه به اینکه امسال ما از داوطلبان به هیچ وجه اخذ امانات نخواهیم داشت از آوردن هر گونه وسیله غیر ضروری به ویژه موبایل خودداری نمایند.

 شیرازی خاطر نشان کرد که خانواده های داوطلبان از تجمع در محل خوداری نمایند و یقین داشته باشند که همه داوطلبان فرزندان عزیز ما نیز هستند و با کمال دقت در حفظ آرامش روحی و صیانت از سلامت جسمی آنها کوشیده ایم

نماینده سازمان سنجش در هشترود برای برگزاری کنکور از لحاط مسائل حفاظتی نیز تصریح کرد با توجه به وجود اتاق قرنطینه مخصوص جابجایی سوالات نیز با رعایت کلیه مسائل امنیتی بوده است و از آوردن هرگونه وسیله هوشمند به محل آزمون در گیت های بازرسی ممانعت به عمل خواهد آمد.  

شیرازی در پایان از فرماندار شهرستان هشترود که با حساسیت بالایی بر مسائل آزمون کنکور مدیریت و نظارت دارند قدردانی نمود و از شبکه بهداشت ودرمان، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و هلال احمر در تفرام نمودن تمهیدات لازم نیز تشکر کرد.

 عصر آزادی آنلاین ؛ژیلا اسدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.