تاکید رئیس کمیته ملی المپیک بر حق بانوان در استفاده از پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه آزادی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس کمیته ملی المپیک امروز در مراسم توسعه پیست مجموعه ورزش آزادی با اشاره به حق زنان در استفاده از امکانات پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه آزادی و به صورت هم‌سطح با مردان گفت: زنان با کسب موفقیت‌های گوناگون به ورزش کشور اعتبار بخشیدند.

«سیدرضا صالحی‌امیری» تصریح کرد: اتومیبلرانی و موتورسواری بعد از فوتبال در زمینه ایجاد نشاط  و شادابی اجتماعی جایگاه مهمی دارد  و جامعه امروز نیز نیازمند دمیدن روح نشاط و شادابی است و به همین دلیل خانواده بزرگ اتومبیلرانی مسئولیت بزرگی دارند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به  آینده خوب این فدراسیون حضور امروز خود در مراسم امروز را نشان دهنده حمایت از این فدراسیون و مسئولان آن قلمداد نمود و  خاطرنشان کرد: دختران ما به عنوان نیمی از جامعه و با توجه به مهیا بودن زمینه حضور زنان در این رشته بیشتر از مردان،حق فعالیت متناسب با سهم خود  در این رشته را دارند.

«مازیار ناظمی» سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نیز در مراسم فوق عنوان کرد: با توجه به حوزه اجتماعی وسیع  مخاطب 50 میلیون مخاطب  و اهمیت خدمت به نسل جوان از  روزی که به فدراسیون آمدم اعلام کردم که حتی یک روز هم نباید از دست بدهیم  وبر رکن اصلی کار که آموزش است تمرکز کنیم.

منبع: ایرنا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.