پاداش ویژه زنوزی به بازیکنان ماشین سازی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مالک باشگاه ماشین سازی تبریز به پاس قدردانی از تلاش بازیکنان این تیم در بازی شب گذشته مقابل نفت آبادان پاداش ویژه ای به تمام اعضای تیم پرداخت می کند.

محمدرضا زنوزی در جمع خبرنگاران ضمت تمجید از فوتبال روان و حساب شده ماشین سازی در طول فصل، افزود: بازی مقابل نفت آبادان بهترین بازی سال های اخیر ماشین سازی بود و من به وجود چنین تیمی از آذربایجان افتخار می کنم.

وی اظهار داشت: به تمام اعضای تیم خسته نباشید، می گویم و اگر بازیکنان بازی شب گذشته را در همه بازی های فصل انجام می‌دادند این تیم در جمع چهار تیم بالای جدول جای داشت که البته در طول فصل با بدشانسی هم مواجه شدند.

زنوزی با اشاره به اینکه بازیکنان ماشین سازی کار بزرگی انجام دادید، اضافه کرد: من در دل خود گفتم اگر تیم به لیگ دسته اول هم برود نباید ناراحت شد چرا که من پاسخگوی هواداران هستم و پاسخ آن‌ها را من می‌دادم، در نهایت ما زحمات خودمان را کشیدیم و می‌خواستم بدین ترتیب استرس را هم از روی شما بردارم.

وی با قدردانی از زحمات هومن افاضلی و کادرفنی، گفت: همه عوامل تیم زحمت کشیدند و دست‌شان درد نکند به ویژه بازیکنان خوب تیم که همه جوره تلاش کردند.

زنوزی اعلام کرد: پاداش ویژه اعضای تیم ماشین سازی هفته آینده پرداخت خواهد شد و در کنار آن بخشی از قراردادها نیز پرداخت شده و پس از آن در فاصله ۱۰ روز کارهای مربوط به تسویه حساب این فصل را انجام خواهیم داد.

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز افزود: درباره مطالبات فصل گذشته هم دستورش را خواهم داد تا پرداخت ها به تدریج صورت پذیرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با وجود ارایه بازی های زیبا و تماشاگرپسند به دلیل بدشانسی های مختلف و دریافت گل در دقایق پایانی اغلب بازی ها، خط سقوط به دسته پایین تر را تا آخرین هفته لیگ برتر حس می کرد.

سبزقباهای تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان با جمع آوری ۳۱ امتیاز با رده یازدهمی، لیگ برتر نوزدهم را  به پایان رساندند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.