استاندار آذربایجان شرقی: شاخص های همه جانبه توسعه در چاراویماق باید مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نشست اجرایی تفاهم نامه بنیاد علوی با استانداری در خصوص پیشرفت و توسعه شهرستان چاراویماق در محل استانداری و با حضور استاندار و  نماینده شهرستان های چاراویماق و بنیاد علوی برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به قابلیت‌های بسیار خوب استان برای توسعه اظهار داشت: بسیاری از این قابلیت ها هنوز از بالقوه به بالفعل تبدیل نشده است و ما در بین استان‌های کشور جزء استان‌های نسبتا توسعه یافته هستیم.

 محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: با وجود  شرایط فعلی نمی‌توان ادعا کرد که توسعه یافتگی را شامل هستیم  چرا که  توسعه باید از دو بعد  کیفی و کمی رخ دهد و شهرستان هایی مانند چاراویماق از منطز بیشتر شاخص‌های توسعه  دچار عقب ماندگی است و اگر بنیاد‌هایی مانند بنیاد علوی و ستاد اجرایی نباشد و به دولت کمک نکنند،شاهد توسعه چندانی نخواهیم شد.

وی دو پیش شرط اصلی توسعه را  تحول در فکر انسان‌ها و همراه شدن با عزم عمومی قلمداد نمود و اذعان داشت: امیدواریم عزم  شهرستان چاراویماق در کنار فعالیت های بنیاد علوی قرار گیرد تا مسیر توسعه برای این بنیاد نیز هموارتر شئ و محرومیت زدایی در آن هموارتر شود.

 پورمحمدی با بیان فرموده امام راحل مبنی بر اینکه انقلاب ما، انقلاب پابرهنگان است تصریح کرد: اقشار آسیب پذیر و محروم ولی نعمت های ما هستند  و با ایجاد هماهنگی و همسویی و تعامل چند جانبه با استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها ترتیب یافته باید یک برای تحول این بخش از استان که از بسیاری از امکانات محروم هستند قدم برداریم.

گفتنی است در این نشست، معاون بنیاد مستضعفان، دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت،مدیران کل استان، فرماندار شهرستان چاراویماق، روسای ادارات شهرستان چاراویماق حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.