تقویت حرکت امام راحل و خط مقام معظم رهبری وظیفه همه ما در مقابل شیطنت های دشمن است

به گزارش عصر آزادی  آنلاین، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان هشترود، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در مسجد جامع هشترود و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شزقی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از رموز پیروزی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: ایستادگی در مقابل استکبار جهانی مهمترین نهی از منکر امروز بوده و تقویت حرکت امام  مقام راحل و خط مقام معظم رهبری از بزرگترین  معروف هاست.

 حجت الاسلام آل هاشم  با اشاره به  این مهم که تذکر لسانی وظیفه همه ماست از عموم مردم خواست تا در مقابل شیطنت های دشمنان به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود عمل کنند اما توجه داشته باشند برخورد با افراد ،فقط وظیفه دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری ها را مورد تاکید قراز داد و گفت: عزاداری  هایی مورد قبول است که دستورالعمل های بهداشتی در آن رعایت شود.

وی  ساده زیستی روحانیون را امری مهم در گرایش مردم به ویژه جوانان به سمت اسلام  عنوان نمود و افزود: سبک زندگی روحانیون نباید به گونه ای باشد که با رفتار خود باعث دین گریزی جوانان شوند.

وی همچنین از امامان جمعه خواست تا حرکت های انقلابی را تقویت دهند و از ظرفیت جوانان و نخبگان استفاده کنند و به موضوعات ایثار و شهادت،  فقرا و نیازمندان، کسبه و بازاریان توجه کرده و با نیروهای نظامی تعامل و همکاری نزدیک داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بدو ورود به  شهر شهید پرور هشترود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین در مراسم تودیع و تکریم امام جمعه هشترود از خدمات پنج ساله حجت الاسلام علی رحیمی قدردانی نمود و حجت الاسلام حسن جعفریان را با حکم حجت الاسلام  محمد جوادحاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه شهرستان هشترود معرفی کرد.

حجت الاسلام جعفریان پیش از این رئیس حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج هشترود بود و حجت الاسلام علی رحیمی نیز به عنوان امام جمعه شهرستان تکاب معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.