موزه مطبوعات آذربایجان با غنی سازی محتوای آن،به صورت رسمی فعالیت خواهد کرد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای هیات رئیسه انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش موثر موزه مطبوعات آذربایجان در ثبت و مستندسازی تاریخ کشور از نیاز این موزه به هم افزایی همه دستگاه های اجرایی سخن گفت.

احمد حمزه زاد ه با تاکید بر اهمیت موزه مطبوعات آذربایجان اظهار داشت: لازم است تمامی دستگاه‌های استانی اعم از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین شهرداری تبریز هم‌افزایی لازم را در راستای اعتلای بیشتر این موزه داشته باشند.

وی با مهم قلمداد نمودن مطبوعات آذربایجان در معرفی فرهنگ و تاریخ این خطه اظهار داشت: ایجاد موزه مطبوعات یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی و حوزه فرهنگ استان بود که خوشبختانه با پیگیری و فعالیت مداوم انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در تهیه محتوای تاریخی، محقق شد.

حمزه زاده با اشاره به پشتیبانی میراث فرهنگی در حوزه مطبوعات و رسانه ها  و در راستای غنی ‌سازی محتوای موزه مطبوعات اذعان داشت:  ما همراه و همیار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران خواهیم بود تا در اسرع وقت شاهد آغاز فعالیت رسمی این موزه فاخر باشیم.

ریئس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از اهتمام و زحمات مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان در راستای راه‌اندازی موزه مطبوعات آذربایجان قدردانی کرد.

وحید زینالی گفت: ایجاد موزه مطبوعات آذربایجان پس از قریب به یک دهه تلاش بی ‌وقفه فعالان حوزه مطبوعات و رسانه استان و در نهایت با مساعدت و حمایت مدیرکل محترم میراث فرهنگی محقق شد که اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

وی اظهارداشت: از این پس با آغاز فعالیت رسمی این موزه، زمینه لازم برای معرفی و نمود نقش مطبوعات آذربایجان در تاریخ مطبوعاتی کشور فراهم می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.