مردم آذربایجان چشم انتظار قهرمانی تراکتور/ حضور استاندار آذربایجان شرقی بر سر تمرینات امروز تراکتور

به گزارش عصر آزادی آنلاین، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز چهارشنبه با حضور بر سر تمرینات تیم تراکتور و بازدید از این باشگاه اظهارداشت: بازی فردا در فینال جام حذفی برای مردم آذربایجان اهمیت دارد و  قهرمانی این تیم در جام حذفی برای ما مهم تلقی می شود و دعا می کنیم این اتفاق رخ دهد.

 محمدرضا پورمحمدی با تاکید بر جایگاه تیم فوتبال تراکتور در میان مردم اظهار داشت: مردم آذربایجان و بسیاری از هموطنان در داخل و خارج از کشور منتظر پیروزی تراکتور در مقابل استقلال تهران و کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.

وی افزود: هرچند برد و باخت در میادین ورزشی از ارزش چندانی برخوردار نیست و روح ورزش و تعالی روح و جسم همراه هم برای ما مهم است، اما امیدواریم روز پنج شنبه و در بازی حساس فینال جام حذفی فوتبال کشور شاهد درخشش بازیکنان غیرتمند و شایسته این تیم در مقابل استقلال تهران باشیم.

پورمحمدی با ابراز مسرت از روحیه وحدت و همدلی میان بازیکنان اطهار داشت: اطمینان دازیم که بازیکنان تراکتور تراکتور برای سربلندی و موفقیت در بازی فردا نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند تا هدیه ای ارزشمند از مشهد به تبریز آورند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد در صورت  قهرمانی تیم تراکتور در جام خذفی باشگاه های کشور، استانداری  جایزه ای ویژه به اعضای باشگاه اهدا خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز نیز در این دیدار با قدردانی از حضور استاندار در تمرینات این تیم،  از روحیه بالای اعضای باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و افزود:  همه اعضای تیم همدل و با روحیه بالا درصدد آوردن جام قهرمانی به تبریز هستند و با دعای خیر هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.

میرمعصوم سهرابی بزرگترین سرمایه باشگاه تراکتور را هواداران  این تیم خواند و گفت: بدون تردید در بازی فردا جای خیل عظیم هواداران تراکتور در ورزشگاه خالی خواهد بود.

سی و سومین فینال جام حذفی باشگاه های کشور فردا / پنجشنبه/ راس ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه بین تیم های تراکتور و استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا (ع)  مشهد برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.