مدیر آموزش و پرورش هشترود: با پروتکل های سخت بهداشتی اولویت با آموزش حضوری است

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان هشترود در نشست ستاد مقابله با کرونا با استناد به تاکیدات ریاست جمهوری و مقام وزارت آموزش و پرورش از برگزاری حضوری مدارس با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی خبر داد.

بهمن اقدمی, مهمترین نکات پروتکل های مدارس گروه بندی چندگانه در صورت جمعیت بالای دانش اموز, رعایت فاصله یک متری, استفاده از تهویه های مناسب در محیط آموزشی و ضدعفونی و گندزدایی مکرر مدارس و تهیه ملزومات شستشوی مکرر دست ها و… اعلام نمود.

این مقام ارشد آموزش و پرورش شهرستان هشترود خاطرنشان کرد: اگر چه با توجه به فعالیت شبکه شاد به صورت رایگان با اولین روز آغاز بازگشایی مدارس و همچنین وجود شبکه اموزش سیما امکان اموزش غیر حضوری نیز فراهم شده است و در صورت عدم تمایل والدین به حضور دانش اموز در مدارس, اجباری اعمال نخواهد شد.

وی افزود اما برای تعیین اطلس و نقشه نحوه ادامه تحصیل دانش آموزان, باید وضعیت دانش اموزان را در هفته اول برای نحوه استفاده از انواع مختلف آموزشی حضوری یا غیر حضوری تعیین نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با ذکر این مهم که تا کنون جلسات متعدد توجیهی با مدیران و معاونین مدارس برگزار شده است تصریح کرد تمامی موارد لازم و ضروری پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده است و ثبت نام و توزیع کتب درسی نیز به صورت کامل انجام شده است و برای جاماندگان نیز ارائه خدمات ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.