قالیباف: هدر رفت سرمایه های کشور با بدتصمیمی و بلاتکلیفی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، در جمع مردم شهرستان اندیکا با اشاره به اینکه بلاتکلیفی و بد تصمیمی موجب از بین رفتن سرمایه‌های مادی کشور می‌شود، گفت: مردم باید محور تحولات اقتصادی و فرهنگی بوده و در سرنوشت خودشان دخیل باشند.

دکتر محمدباقر قالیباف با بیان اینکه  نماینده تمام مردم ایران هستیم و در مقابل تک تک مردم ایران مسئول بوده و برای تحقق خواسته‌ها و حل مشکلات با اولویت اصلی سیاست‌های قطعی مجلس یازدهم با  توجه به مناطق محروم و مستضعف است تلاش خواهیم کرد چرا که مردم  باسخاوت و جوانمرد ایران و افراد برخوردار با حمایت از مناطق محروم موافق هستند.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: بی‌تصمیمی، بدتصمیمی و بلاتکلیفی در شرایط کنونی موجب آزار است و این مسئله حتی سرمایه‌های مادی کشور را نیز هدر می‌دهد.

قالیباف با تاکید بر این مهم که  مجلس یازدهم در صورت نیاز در راستای محرومیت‌زدایی قوانین را اصلاح خواهد کرد خاطرنشان کرد: ذی‌نفع بودن مردم  و  تحول  مردم در عرصه اقتصادی، فرهنگی و سایر بخش‌ها، مردم اساس کار ماست  و در شرایط کنونی این بخش‌ها از مردم گرفته شده و دولتی شده‌اند اما ما باید  ما باید مردم را در سرنوشت خودشان دخیل کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.