حجت الاسلام آل هاشم: راهبرد دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه رهبر انقلاب باید سرمشق همه دولتمردان باشد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز روز پنجشنبه در پنجمین همایش ائمه جمعه سراسر استان در جلفا راهبرد راهگشای دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه رهبر انقلاب در مواجهه با دولت ها و قوای دیگر و همه مسئولان را باید الگو و سرمشق قرار دهیم.

به بیانات حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم،  دفاع واقع بینانه باهم نگری قوت ها در کنار ضعف هاست که در این راهبرد شائبه های جناحی و حزبی، منفعت فردی یا کاری نیز نباید در اظهارنظرها در این زمینه راه پیدا کند و نباید از دولت ها سلب مسئولیت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه  دفاع واقع بینانه به معنای دفاع همه جانبه نیست اظهار داشت: این راهبرد،  دفاع از آنچه که خوب انجام شده است  و پذیرش نقد هر آنچه که درست انجام نشده است  با  استفاده از شاخصه های نقد منصفانه می باشد به طوری که دولت مردان باید در نقد پذیری الگو باشند و باید خودشان را در معرض نقد دیگران قرار دهند.

وی  همچنین خاطرنشان کرد: در بیان نقدها بهانه به دست بهانه جویان ندهیم و برآیند نقد تضعیف نظام نباشد و همچنین امید و نشاط را در جامعه فراموش نکنیم.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که بخش اعظم آن زائیده تحریم های ظالمانه استکبار جهانی است در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی کارهای ارزشمندی در فعال سازی کسب و کارهای جدید انجام شده است که مصداق بارز آن را در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش آفرینی منطقه آزاد ارس در رونق اقتصادی استان، باید با نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه همدل و همگام برای توسعه این منطقه تلاش روز افزون داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.