حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت سخت گیرانه پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش عصر آزادی آنلاین مدیر آموزش و پرورش منطقه هشترود با اشاره به مراسم جشن غنچه ها، شکوفه ها و جوانه ها همزمان با روز بازگشایی مدارس، شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۹ ، گفت: هدف ارائه آموزش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

بهمن اقدمی گفت: برنامه ریزی حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تغییر کرد و اصل بر حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت سخت گیرانه پروتکل‌های بهداشتی شد.

بهمن اقدمی گفت: برای رفع نگرانی خانواده ها دستورالعمل های سخت گیرانه ای در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه هشترود با بیان اینکه مدارس منطقه با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در معرض شیوع کرونا باشند تعطیل می شوند، اعلام کرد: مراسم جشن غنچه ها، شکوفه ها و جوانه ها همزمان با روز بازگشایی مدارس، شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۹ با حضور دانش آموزان برگزار خواهد شد.
وی گفت: قرار است حضور و آموزش دانش آموزان در سامانه شاد به صورت رایگان باشد و حتی سیم کارت دانش آموزی نیز قرار است تهیه و توزیع شود تا هیچ دانش آموزی به دلیل نبود اینترنت از آموزش غیر حضوری محروم نشود.
اقدمی گفت: هدف ارائه آموزش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.
وی گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه بر اساس اطلس دسترسی دانش آموزان به منابع درسی است و دانش آموزان گروه بندی شده و حضور آن ها در مدرسه و نحوه آموزش آنها به جهت حضوری و غیرحضوری بر اساس اکیپی متشکل از مدیر، نماینده اولیا و نماینده دبیران تعیین خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعداد گروه بندی دانش آموزان بر اساس تعداد دانش آموزان هر کلاس است،‌ افزود: اگر دانش آموزی در مدرسه حضور پیدا نکند و اولیا اجازه ندهند، باید نوع آموزش خود را مشخص کنند.
وی افزود: در مدارس شبانه روزی گروه بندی ها و حضور در مدارس و خوابگاه ها یک هفته در میان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.