دستگیری سارق حرفه ای در مراغه

به گزارش عصر آزادی آنلاین فرمانده انتظامی مراغه در پی دریافت خبری مبنی‌ بر سرقت الکل طبی و ۷۵ دستگاه ماینر از کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در شهرک صنعتی در شهرستان مراغه سارق حرفه ای کارخانه ها را در حین سرقت از یک واحد تولیدی دستگیر کردند.

سرهنگ رمضان اللهوردیان ادامه داد:در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه آیت الله غفاری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی های نامحسوس و انجام یکسری اقدامات تخصصی و با تلاش بی وقفه شبانه روزی، سارق حرفه ای کارخانه ها را در حین سرقت از یک واحد تولیدی دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در بازجویی های به عمل آمده، متهم تاکنون به  ارتکاب هشت فقره سرقت از کارخانه ها و کارگاه های شهرک صنعتی شهرستان باهمدستی یک نفر مالخر اعتراف کرده است.

وی با اشاره به دستگیری مالخر و کشف اقلام قابل توجهی اقلام سرقتی کارخانجات اطراف از مخفیگاه آنها افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف الکل طبی و صنعتی قاچاق

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف ۳۶۴ بطری الکل طبی و صنعتی قاچاق  در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اللهوردیان افزود: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد محتکران و مخلان نظام تولید و عرضه اقلام پزشکی مورد نیاز مردم، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۶۴ بطری الکل صنعتی و طبی قاچاق و فاقد مجوز کشف و خودرو مذکور توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۱۵ میلیون تومان برآورد کرده اند افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی بوده و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کشف ۷۵ دستگاه ماینرقاچاق

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۷۵ دستگاه ماینر قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اللهوردیان افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سه محل مختلف در کارگاه های حاشیه شهر مراغه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران اداره برق این شهرستان پس از هماهنگی های لازم قضایی درعملیات های مختلف  از کارگاه های شناسایی شده تعداد ۷۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را  ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده اند، گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.