فرمانده ناجا در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید آمادگی کامل نیروی انتظامی برای بازگشایی مدارس را اعلام نمود.

فرمانده ناجا: در آغاز سال تحصیلی جدید در کنار نیروهای آموزشی و تربیتی هستیم

به گزارش  عصر آزادی آنلاین، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید  را تبریک گفت. متن پیام فرمانده ناجا بدین شرح است:

نیروی انتظامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، بهار تعلیم و تربیت را به تمامی اساتید، معلمان و دانش‌آموزان و صاحبان خرد و اندیشه تبریک می‌گوید و از معلمان پرتلاش، متعهد و فرهیخته‌ای که با وجود شرایط خاص کنونی در کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا دلسوزانه در راستای تربیت نیروی انسانی خلاق و عالم پای کار هستند و گام‌های موثری برداشته اند، قدردانی می‌کند.

۱۵ شهریور ماه همزمان با بازگشایی مدارس و فعالیت آموزشی در فضای حقیقی و مجازی، نیروی انتظامی با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی جدید می‌رود و با همکاری و مشارکت خوب مردم فهیم و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، در کنار و همراه نیرو‌های آموزشی و تربیتی است و براساس وظایف محوله خود در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه و ایجاد محیطی ایمن برای دانش‌آموزان عزیز، پیشگیری از بروز رخداد‌های ناگوار خصوصا در مسیر تردد و فراهم سازی تمهیدات ترافیکی همچون گذشته با برنامه ریزی خوبی وارد عمل می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.