پیشگیری از شکاف بین فقیر و غنی باید سرلوحه عمل مسئولین باشد

به گزارش عصر آزادی آنلاین،ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز، مبارزه همگانی با فقر و رسیدگی به امور مستضعفین به عنوان  اولین شرط عدالتخواهی، اهداف عالی نظام اسلامی یعنی معنویت و تکامل روحی و تعامل اخلاقی را میسر می‌کند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم باذکر این مهم که مبارزه با فقر وظیفه همگانی است و مختص قشر خاصی نیست اذعان داشت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قوانین مصوب باید کمک به محرومین را سرلوحه قرار دهند و مسئولین اجرایی از شکاف بین غنی و فقیر در جامعه جلوگیری کنند.
وی برگزاری نماز جمعه امروز تبریز را بر اساس مجوز ستاد مبارزه کرونا اعلام نمود و اظهار داشت: تبریز در وضعیت قرمز نیست.
آل هاشم ضمن قدردانی از مردم تبریز، محرم امسال را  متفاوت‌ترین و ماندگارترین محرم دانست که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شور و شعور حسینی را نشان دادند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی موفقیت ورزشی استان در قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در جام حذفی را به همه ورزش دوستان تبریک گفت  و در خصوص بازگشایی مدارس نیز ابراز داشت: با توجه به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی، خانواده‌ها با آموزش و پرورش و معلمان همکاری بیشتری کنند.
امام جمعه تبریز گفت: شهید محراب آیت الله مدنی، روحانی عامل و مبارز و ذوب در امام (ره) بود. اخلاص و مردمی بودن شهید مدنی، نام و یاد او را ماندگار کرده است و  صمیمیت شهید مدنی با رزمندگان لشکر عاشورا فراموش شدنی نیست.
وی همچنین با گرامیداشت  سالروز تشکیل پدافند هوایی ارتش اظهار داشت:  سربازان پدافند هوایی شبانه روز برای حراست از آسمان کشور بیدار هستند و زحمت می کشند.
وی افزود: تبعات جنایت رژیم پهلوی در ۱۷ شهریور سال ۵۷ در میدان ژاله تهران، موجبات ترک شاه از کشور را فراهم کرد. به ارواح طیبه شهدای ۱۷ شهریور سلام می‌فرستیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.