ادامه تلاش ها برای یافتن پیکر جوان غرق شده در رود ارس

به گزارش عصر آرادی آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر خداآفرین گفت: تلاش‌ها برای یافتن پیکر جوان غرق شده در رود ارس ادامه دارد.

عبادت عبدلی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت :عصر سه شنبه هفته قبل به دنبال اعلام هنگ مرزی خداآفرین مبنی بر غرق شدن یک نوجوان ۱۸ ساله اهل روستای «جعفرقلی اوشاقی» در رودخانه ارس، با توجه به تاریک شدن هوا، مقدمات لازم برای آغاز عملیات جستجو با هماهنگی فرماندار و دادستان شهرستان از اول صبح روز چهارشنبه آغاز شد.

وی ادامه داد : این عملیات از ساعت ۹صبح با حضور ۲ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان،ریک تیم غواصی از طرف جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و یک تیم غواصی از طرف آتش نشانی تبریز با همکاری نیروهای مردمی و مرزبانی آغاز شد.

عبدلی گفت: به دلیل شرایط خاص رودخانه مرزی ارس متاسفانه تا این لحظه اثری از این هموطن غرق شده پیدا نشده و عملیات جستجو همچنان توسط نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان و مردم محلی ادامه دارد.

رودخانه مرزی ارس با بیش از یکهزار کیلومتر طول از منطقه «بین گول» ترکیه شروع شده و پس از عبور از شهرستان خداآفرین در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز در نهایت به دریای خزر می ریزد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.