چند دقیقه ای که ساکت، ساکت نبود

عصر آزادی آنلاین ساکت الهامی اعتراضات شدیدی نسبت به تصمیم داور مسابقه نهایی جام حذفی داشت در حالیکه اگر اندکی خویشتن داری می کرد و آن رفتار را انجام نمی داد، اکنون حضورش در نیمکت تراکتور به اما و اگر و رای نهایی کمیته انضباطی کشیده نمی شد.

داستان حضور ساکت الهامی در نیمکت تراکتور به معادله‌ی پیچیده ای تبدیل شده است که تنها حلّال این معادل، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و لاغیر.

اما ماجرا چه بود؟ همه چیز برمی‌گردد به چند لحظه جنجالی و سرنوشت ساز بازی نهایی جام حذفی، درست جایی که مسعود شجاعی توپ را لو داد و توپ در اختیار بازیکنان استقلال قرار گرفت و در نهایت به طرز معجزه واری  بعد از برخورد به سر میثم تیموری راهی کرنر شد و تراکتور با چنگ و دندان از یک گل برتری خود دفاع کرد.

الهامی معتقد بود در صحنه ای که مسعود شجاعی توپ را لو داد، از طرف بازیکن استقلال برروی کاپیتان تراکتور خطایی رخ داده است و اعتراض شدید الهامی به این خاطر بود که اگر این توپ تبدیل به گل می‌شد، شاید سرنوشت جام حذفی به کل تغییر می‌کرد.

به همین دلیل  الهامی به شدت نسبت به این صحنه و اینکه چرا از طرف داور خطا اعلام نشده بود، معترض بود و در صحنه ای که روشنک، مسئول برگزاری مسابقه در حال آرام کردن الهامی بود، اینطور به نظر رسید که الهامی او را هل داد.

این اتفاقی بود که جدا از اعتراض به داوری و همچنین درگیری این مربی با کمک خود رخ داد و البته در صحنه برخورد الهامی با روشنک بیش از اینکه نیت به زدن او را داشته باشد به دنبال دور کردن او از خود بود.

نتیجه همه این اتفاقات اخراج الهامی از نیمکت تراکتور و حضور در سکوهای تماشاگران بود و حتی کار به جایی رسید که الهامی بعد از اخراج از نیمکت اشک از چشمانش جاری شد و نشان داد که واقعا در آن دقایق از بازی تحت فشار شدید عصبی بود.

درست است که الهامی بلافاصله بعد از بازی از تیم داوری و دیگر مقامات رسمی مسابقه عذرخواهی کرد و قول داد دیگر او را عصبانی نخواهیم دید اما کمیته انضباطی به سادگی از کنار این ماجرا نخواهد گذشت و همانطور که چند روز قبل الهامی در استوری اینستاگرام شخصی اش اعلام کرده بود، باید منتظر جریمه و محکومیت سنگینی از طرف کمیته انضباطی در قبال این اتفاقات و حواشی باشیم.

طبیعی است که مدیران تراکتور نیز علاقمند به حفظ سرمربی جوان خود و ادامه همکاری با او هستند اما همه چیز بستگی به تصمیم و رای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون دارد و اگر گمانه زنی های رسانه ای درست از آب در بیاید و رای صادره کمیته انضباطی محکومیت سنگین الهامی را در بر داشته باشد، مدیران تراکتور چاره ای جز انتخاب نفر جایگزین الهامی نخواهند داشت.

باتوجه به آغاز فصل نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری و اهمیت این روزهای سرنوشت ساز برای تمامی تیم ها مخصوصا تراکتوری که قرار است در سه جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور داشته باشد، به نظر می رسد مدیران تراکتور نباید زمان را از دست دهند و به فکر بستن تیمی قدرتمند و تقویت نقاط ضعف برای فصل آینده باشند.

گفتنی است؛ تراکتور تحت هدایت الهامی ضمن کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و صعود مستقیم به بازی های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، بعد از تیم های پرسپولیس، استقلال و فولاد در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

منبع / ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.