فریده بزنی بیرانوند: کلکتور جمع آوری آب های سطحی باعث ارتقای سطح ایمنی معابر می شود

رئیس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلکتورها جمع آوری آب های سطحی به تسهیل در عبور و مرور شهروندان به هنگام بارندگی، ارتقای سطح ایمنی معابر در شرایط بحران و جلوگیری از حوادث ناگوار منجر می شود.

فریده بزنی بیرانوند در آیین بهره برداری از کلکتورهای جمع آوری آب های سطحی که با حضور مسئولان و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات شهدای شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: با بهره برداری از 13.5 کیلومتر کلکتورهای جمع آوری آب های سطحی، آب گرفتگی نقاط مختلف این کلانشهر در زمان بارش ها به حداقل خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به جانمایی کلکتورها در نقاط حساس سطح شهر تصریح کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج سعی شده برنامه‌های این کلانشهر با رویکرد مسئله محوری و پاسخ به نیاز شهروندان باشد و در راستای اهداف راهبردی عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در طول پاییز و زمستان سال گذشته آبگرفتگی شهر مشکلات فراوانی را برای مردم برخی از مناطق از جمله عظیمیه ایجاد کرد که ان شاء لله امسال کمتر با پدیده آبگرفتی در معابر روبه رو خواهیم شد.

بزنی بیرانوند عنوان کرد: متولی جمع آوری آب های سطحی شهرداریها هستند اما شهرداری نیز نیازمند همکاری سایر دستگاهها است و به ویژه در بحث مقابله با سیلابها و روان آبها که چالش های زیست محیطی نیز به همراه دارند، باید رویکرد جامع و عالمانه ای وجود داشته باشد تا مشکلات به حداقل ممکن برسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی به منظور ارتقاء ساختارهای شهری، یادآور شد: رفع مشکلات مناطق غیر برخوردار حاکی از وسعت اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح شهر است.

وی در پایان با اشاره به اهتمام و جدیت مدیریت شهری کرج در ارائه خدمات بهینه و متناسب با نیازهای واقعی شهر گفت: مدیریت شهری ضمن آنکه، اهمیت ویژه ای برای تدوین طرح ها و برنامه های توسعه شهری در سطح کلان قائل است، به طور جدی نسبت به مرتفع نمودن مشکلات اقدام کند.

#گزارش به مردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.