زمزمه های احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در پارس آباد

به گزازش عصر آزادی آنلاین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از احداث شهرک صنعتی مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی میان ۲ کشور و در منطقه تازه کند شهرستان پارس آباد خبر داد.

محمد اهلی اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین برای شروع عملیات را به عنوان  گام نخست ایجاد شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان  و با هدف توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و مرزی دانست و گفت: با احداث شهرک صنعتی مشترک، مقدمات حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از معرفی اراضی ملی و انجام مطالعات مکان‌گزینی از سوی فرمانداری پارس آباد، موضوع برای طرح و تصویب در هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و اخذ مصوبه هیات وزیران، به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، ایجاد شهرک صنعتی مرزی مشترک را  همچنین گشایش فصل جدیدی در تقویت ارتباط دو جانبه با کشور جمهوری آذربایجان بیان نمود  و افزود: استفاده از موقعیت مرزی استان اردبیل می‌تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و صادرات به کشورهای همجوار داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.