تلاش شهرداری تبریز برای تکمیل بخش‌های مختلف پارک‌موزه دفاع مقدس

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز از تلاش شهرداری تبریز برای تکمیل بخش‌های مختلف پارک ‌موزه دفاع مقدس خبر می دهد.

ایرج شهین باهر در حاشیه آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگاران، به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ کشور به نسل‌های آینده اشاره کرد و گفت: یکی از لازمه‌های تحقق این امر فراهم کردن زمینه‌هایی مثل پارک‌موزه دفاع مقدس است که در قالب آن می توان فرهنگ شهادت را انتقال داد.

وی اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم تا موزه دفاع مقدس را به بهترین شکل احداث و تجهیز کنیم که بخش اعظمی از ساختمان آن احداث شده و امسال نیز به دنبال تکمیل بخش های آن هستیم.

وی گفت: محتواهای مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را نیز تهیه می‌کنیم تا در موزه دفاع مقدس در معرض استفاده عموم شهروندان قرار گیرد.

شهین‌باهر بیان کرد: امیدواریم با تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف، مجموعه ای ماندگار احداث شود تا بتواند سالیان سال فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را به نسل‌های بعدی انتقال داده و از این میراث معنوی کشورمان محافظت شود.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل تاکید کرد: دفاع به یادماندنی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بر تارک صفحات تاریخ این کشور ماندگار بوده و نقطه عطفی برای تاریخ کشور و انقلاب اسلامی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.