افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های مراغه

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با تایید بر افزایش مصرف نان به خاطر فصل کاری و برداشت محصول سیب در این شهرستان گفت: با پیگیری و اقدامات انجام شده در این راستا سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها افزایش یافته است.

سید علی موسوی اظهار داشت: در حال حاضر هیچگونه کمبود نان در مراغه نداریم و متاسفانه ایجاد جو روانی و فضاسازی های بی پایه و اساس موجب نارضایتی مردم و صف های طولانی در مقابل نانوایی ها شده است.
وی گفت: تعطیلی خودسرانه تعدادی از نانوایی ها در روز اربعین حسینی از دیگر دلایل کمبود نان در ۲ روز گذشته بود که با نانوایان متخلف در این خصوص برخورد شد.
وی افزود: مردم شهرستان نگرانی در خصوص کمبود نان نداشته باشند چراکه آرد به اندازه کافی و با توجه به سهمیه در شهرستان موجود بوده و شایعه کاهش سهمیه آرد مراغه هم کذب است.
فرماندار مراغه گفت: همچنین شایعه افزایش قیمت نان در شهرستان کذب محض است.
موسوی ادامه داد: فروش آرد سهمیه‌ای نانوایی‌ها ممنوع است و نانوایی ها حق فروش آن را ندارند.
وی اضافه کرد: بازدید از نانوایی های شهرستان از سوی گروه های نظارتی تشدید و با متخلفان احتمالی برخورد خواهد شد.
تعداد کل نانوایی های شهرستان مراغه ۴۲۶ واحد است که از این تعداد ۲۴۸ واحد لواش پز( ۵ واحد نیمه دولتی و بقیه دولتی)، ۷۵ واحد سنگک پز نیمه دولتی، ۳۹ واحد بربری پز نیمه دولتی، ۵۹ واحد نان روغنی نیمه دولتی، ۴ واحد فانتزی نیمه دولتی و یک واحد نان صنعتی نیمه دولتی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.