توزیع ۳۲۷ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند در مراغه

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیر بنیاد نیکوکاری گفت: ۲۳۰ بسته تحصیلی به ارزش ۶۱ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند شهر ورنامخواست توزیع شد.

مریم گلی پور روز جمعه در گفت و گو اظهار داشت: بسته های تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش در شهر مراغه و روستاهای اکیس، قره ناز سفلی، قره ناز علیا و امیر با هماهنگی فرمانداری و بخشداری توزیع شده است.

وی به دیگر اقدامات این بنیاد در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: دست های مهربان شعبه مراغه علاوه بر تمرکز بر روی نیازهای دانش آموزان و تلاش در پویش “مداد نارنجی” از سایر نیازهای خانواده های تحت پوشش نیز غافل نشده و در روزهای پایانی شهریورماه اقدام به توزیع ۱۳۹ سبد کالا در بین خانواده های تحت پوشش به ارزش ۷۶ میلیون تومان کرده است.

وی گفت: اهدای بخاری گازی به خانواده های تحت پوشش بنیاد از دیگر برنامه های شعبه مراغه پیش از فرا رسیدن فصل سرما خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی خانواده های نیازمند و تاثیر شیوع بیماری کرونا ویروس بر وضعیت اقتصادی جامعه، نیازمند همراهی و همکاری مردم نیکوکار شهرستان با بنیاد نیکوکاری “دست های مهربان” مراغه هستیم.

وی ادامه داد: خیرانی که قصد حمایت و کمک نقدی دارند می توانند از طریق شماره کارت ٦١٠۴۳۳۷۸۷۴۹۷۱۱۱۰ و شماره حساب ۵۴۹۴۹۶۳۶۲۸ کمک های خود را به نام بنیاد نیکوکاری دست های مهربان واریز کنند.

بنیاد نیکوکاری “دست های مهربان” به عنوان یک سازمان غیردولتی و مردم نهاد در سال ۱۳۸۶ شمسی تاسیس و در زمینه حمایت و توانمندسازی خانواده ها، زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست فعالیت می کند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.