تامین و توزیع روغن خوراکی و گوشت مورد نیاز در آذربایجان شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن اشاره به تداوم تأمین مواد اولیه تولید روغن نباتی در کشور، از تخصیص سهمیه برای توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد.

حبیب امین زاده، روز شنبه در نشست مشترک با مدیران و نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای استان با بیان اینکه این کالاها شامل برنج، گوشت، انواع مواد شوینده و بویژه روغن نباتی است، افزود: سهمیه ها بر اساس آمار جمعیتی استان تعریف و تامین شده است و فروشگاه های زنجیره ای از طریق دفاتر مرکزی نسبت به پیگیری تحویل سهمیه اختصاصی خود برای توزیع اقدام کنند.

 

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی و تحریم های ظالمانه، معاندان و دشمنان نظام اسلامی برای تشویش اذهان عمومی اقدام به شایعه پراکنی می کنند و شهروندان باید نسبت به فضاسازی های کاذب، بی توجه باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در زمینه تامین کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و توزیع روغن نباتی در این فروشگاه ها ادامه می یابد.

امین زاده، بر ضرورت هوشیاری و کنترل نامحسوس فرایند توزیع توسط مدیران فروشگاه های زنجیره ای و عرضه ذخایر استراتژیک موجود در انبارهای این مراکز تاکید کرد و ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای با احصاء و ارائه میزان ورودی، خروجی و موجودی خود از مهر ماه تا کنون در هدایت مطلوب تامین و توزیع کالاهای اساسی از طریق شبکه توزیعی تعریف شده در استان همراهی می کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این نشست مشترک از اختصاص یک هزار و ۴۰۰ تن سهمیه نذور به چرخه توزیع در فروشگاه های زنجیره ای به دلیل عدم جذب سهمیه خبر داد و گفت: از میزان ۲۰ هزار تن سهمیه اختصاص یافته برای کل کشور، ۹۶۹ تن مربوط به استان آذربایجان شرقی است.

غلامعلی راستی، افزود: در تامین مواد اولیه روغن هیچ مشکلی وجود ندارد و فروشگاه های زنجیره ای سهمیه اختصاصی خود را از دفاتر مرکزی پیگیری و تامین کرده و شهروندان عرضه کنند.

وی با اشاره به تامین و توزیع روغن مایع مورد نیاز مردم در هفته جاری اظهار داشت: از هفته های آتی نیز روغن نیمه جامد در فروشگاه های زنجیره ای استان توزیع می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.