بررسی روند تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوایی تبریز

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، روند تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوانیروز تبریز که به منظور آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه، با همکاری و حمایت‌های شهرداری تبریز در حال اجرا است، توسط اعضا هیات رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه در راستای هماهنگی و همکاری بین دو مجموعه و برنامه ریزی صحیح در مقابله با حوادث غیر مترقبه و مدیریت بحران، با بررسی و مطالعات کارشناسی خطرات بالقوه و پاسخگویی سریع و آسان در مواقع بحران انجام شد.

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه جهت تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوانیروز و ساماندهی فضای سبز این پایگاه اعلام آمادگی کرد و تاکید کردند که برای ایمنی و حفظ جان شهروندن از تمام توان خود بهره می‌گیرد.

همچنین، مقرر شد که همکاری‌های لازم در این ارتباط با ارایه لایحه‌ای از سوی شهردار تبریز و تصویب شورای شهر تبریز انجام شود.

در این بازدید اهمیت تکمیل این باند در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه و پیشگیری و ساماندهی مسائل و معضلات، مطرح شده و همچنین بر تکمیل باند بالگردهای این پایگاه که اقدامی لازم و اساسی است نیز تاکید شد.

این نشست با حضور اعضا هیات رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، فرمانده و مدیر پرسنل پایگاه نیروی هوایی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.