سامانه رسیدگی به شکایات شهرداری تبریز (137) راه اندازی شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز گفت: امکان دریافت شکایات مردمی از طریق سامانه الکترونیکی 137 اجرایی شد.

تراب محمدی با اعلام این خبر گفت: در راستای سهولت تماس و برقراری ارتباط شهروندان با مرکز ۱۳۷ و اداره کل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز، اپلیکیشن ۱۳۷ طراحی و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس، شهروندان تبریزی می‌توانند درخواست‌ها، انتقادات و شکایات خود را هم به صورت مکتوب و هم به صورت تصویری به بازرسی و مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز ارائه کنند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی بیان کرد: با این اپلیکیشن، درخواست‌ها و شکایات مردم توسط مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز ارزیابی شده و پس از ارجاع به مناطق و یا سازمان‌ها، بازخورد آن به شهروند تماس گیرنده اطلاع داده می‌شود.

مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز گفت: همچنان سامانه خدمات رسانی و نظارت شهروندی ۱۳۷ با ۳۰ خط تلفن جهت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در اختیار شهروندان قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.