بهبودی جايزه isc جهان اسلام را دریافت کرد: داود بهبودی پراستنادترين استاد پايگاه علمي جهان اسلام شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی جايزه پراستنادترين استاد پايگاه علمي جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی دريافت کرد.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي، در مراسمي كه در دانشگاه تبريز و بمناسبت هفته پژوهش برگزار شد، دكتر داود بهبودي جايزه پراستنادترين استاد پايگاه علمي جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالي را دريافت کرد.
لازم به توضیح است دكتر داود بهبودي دانش آموخته دانشگاه تربيت مدرس و داراي مدرك دكتراي تخصصي رشته اقتصاد است. وی در سال‌هاي ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ در سمت رئيس سازمان برنامه و بودجه و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان به فعاليت مشغول بوده و در دولت تدبير و اميد از سال ۱۳۹۳ به عنوان معاون برنامه‌ريزي استانداري منصوب شد.
مسئوليت‌هايي چون رياست دانشكده اقتصاد دانشگاه تبريز، مديركل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه وزارت بازرگاني و معاونت برنامه‌ريزي و بررسي‌هاي اقتصادي سازمان بازرسي و نظارت وزارت بازرگاني را نيز در سابقه مديريتي داود بهبودی به چشم می خورد.
این چهره علمی داراي تأليفات متعددي در حوزه اقتصاد و مديريت بوده و كتاب‌هاي «چشم‌انداز بازار كار و اشتغال استان آذربايجان‌شرقي ۱۳۸۷»، «اقتصاد ايران بر سر سفره درآمدهاي نفتي ۱۳۸۵» و ترجمه كتاب «اقتصاد خرد: اصول اساسي و بسط مفاهيم (نيكلسون و اشنايدر) ۱۳۸۵» از جمله تأليفات منتشر شده او است.
دكتر بهبودي تاكنون بيش از ۵۰ مقاله علمي در نشريات علمي و دانشگاهي و نيز كنفرانس‌هاي ملي و بين المللي تأليف و منتشر کرده است.
وي در حال حاضر استاد تمام وقت دانشكده مديريت و اقتصاد دانشگاه تبريز و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان آذربايجان شرقي است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.