بهبودی 91 درصدی بیماران کرونایی در شهرستان هشترود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرماندار هشترود از بهبودی 91 درصدی بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: پنج درصد تحت درمان هستند و متاسفانه چهار درصد نیز فوت شده‌اند.

امین امینیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا، با بیان این‌که خدمت به بیماران کرونایی اجر دفاع مقدس را دارد، افزود: اولویت اصلی ستاد مبارزه با کرونا، اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در منطقه است تا آخر سال بتوان بیماری کرونا را مهار کرد.

وی اظهار کرد: امکانات و مواد مصرفی بهداشتی برای کاهش بیماری کووید 19 باید توسط شهرداری، دهیاری‌ها و هلال احمر تهیه شده و در اختیار ماموران شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد.

امینیان با انتقاد از نمونه برداری کم در هشترود، گفت: نمونه برداری باید افزایش یابد تا افرادی که با بیماری کرونا درگیر هستند شناسایی شده و تحت درمان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: اگر خود مراقبتی آگاهانه در سطح خانواده‌ها بیشتر شود قطعا با کاهش چشمگیر کووید 19 مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، دورهمی‌های شبانه، تجمعات و برگزاری مراسمات مختلف مانند عروسی و عزا می‌تواند بیماری کرونا را در منطقه افزایش دهد.

فرماندار هشترود با بیان این‌که تلاش‌های جهادی شهردار هشترود ستودنی است، خاطر نشان کرد: شهرداری باید راه‌های ورودی به آرامستان‌ها را مسدود کند تا تردد در آن اماکن امکان پذیر نباشد تا شیوع کرونا در آرامستان‌ها به حداقل برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.