انعقاد تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهمنامه ای به ارزش 46 میلیارد تومان مابین سازمان صدا و سیما و مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای تامین اعتبار توسعه و بروزرسانی زیرساخت های فنی صدا و سیمای مرکز استان و نیز تکمیل پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی و اف ام در سطح استان آذربایجان شرقی منعقد شد.
بهبودی با بیان اینکه 20 میلیارد و 50 میلیون تومان از این مبلغ از محل منابع استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طی سه سال و مابقی توسط سازمان صدا و سیما تامین خواهد شد، افزود: منابع تامین شده در این تفاهمنامه در جهت توسعه پوشش تلویزیونی دیجیتال و رادیویی اف ام استان به تعدا 80 دستگاه و متناسب با استانداردهای فنی صدا و سیما هزینه خودهد شد.
وی ابراز داشت: بروزرسانی زیرساختهای ساختمان، تاسیسات و تجهیزات فنی تولید و پخش مرکز، ایستگاههای تلویزیونی و رادیویی، تهیه فرستنده های بسته سوم دیجیتال برای ایستگاه های متوسط قدرت تلویزونی، احداث دیتاسنتر و نیز تامین تجهیزات و سیگنال رسانی امن در حوزه پدافند غیرعامل از دیگر موارد هزینه کرد اعتبارات این تفاهمنامه است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در پایان اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل مفاد این تفاهمنامه شاهد توسعه و ارتقای برنامه ها و نیز پوشش تصویری و رادیویی صدا و سیمای استان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.