تفاهم نامه 500 هزار دلاری تجاری – ورزشی تراکتور و پاری سن ژرمن

به گزارش عصر آزادی آنلاین، باشگاه تراکتور قصد دارد به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس خود، قراردادی تجاری – ورزشی با باشگاه پاری سن ژرمن امضا کند.

باشگاه تراکتور قصد داشت در جشن 50 سالگی اش با سه تیم بزرگ دنیا تفاهم نامه همکاری ببندد و دیداری تدارکاتی با این تیم ها برگزار کند.

یکی از این تیم های بزرگ باشگاه پاری سن ژرمن است. تیم تبریزی قصد دارد با پاری سن ژرمن قراردادی امضا کند و طی این قرارداد هلدینگ تراکتور و پاری سن ژرمن با هم تفاهم نامه همکاری امضا می کنند. در صورت امضای تفاهم نامه، باشگاه تراکتور می تواند از امکانات زیر استفاده کند:

  • استفاده از تمامی امکانات آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن
  • تاسیس فروشگاه های زنجیره ای مشترک در پاریس و تبریز (سود های مالی این فروشگاه متعلق به باشگاه تراکتور است)
  • تاسیس کافه و رستوران در تبریز و پاریس
  • ارتقا و پیشرفت اصول و برنامه های باشگاه از طریق حسابرسی ای که از سوی باشگاه فرانسوی صورت می گیرد
  • آموزش مربیان و برنامه های تمرینی
  • اعزام بازیکن و مربی ایرانی برای دیدن آموزش در آکادمی پاری سن ژرمن و اعزام مربی فرانسوی به تبریز برای آموزش دادن به تیم های پایه تراکتور

این تفاهم نامه قطعا برای باشگاه تراکتور سود های دیگری هم خواهد داشت و همان طور که در ایمیل ارسالی از سوی باشگاه فرانسوی آمده است، هدف و چشم انداز باشگاه تراکتور تعیین کننده سطح همکاری است.

تصاویر بالا مربوط به ایمیل های باشگاه پاری سن ژرمن است. اما در برابر این موارد باشگاه تراکتور باید سالانه حداقل 500 هزار دلار به باشگاه فرانسوی پرداخت کند تا این قرارداد بسته شود. این قرارداد حداکثر تا عید سال 1400 بین دو باشگاه منعقد می شود اما تراکتوری ها سعی دارند تا بهمن ماه این تفاهم نامه را امضا کنند. مبلغ درخواستی پاری سن ژرمن ابتدا معادل یک میلیون دلار بوده که در طول مذاکرات با توجه به موقعیت تیم تبریزی از لحاظ هوادار و همچنین جلب اعتماد طرف مقابل، این مبلغ نصف شده است. تراکتور می خواهد با یک تخفیف نهایی روی مبلغ 400 هزار دلار با باشگاه فرانسوی توافق کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.